空条26度刚刚好

爱情是他们的,我拥有的是头排看doi场景的资格

一首和盾冬神契合的歌#Steve视角#

《Stand By You》
                            --Rachel Platten

Hands put your empty hands in mine,
把你的手给我
即使你失去了所有 空无一握,
And scars show me all the scars you hide,
告诉我你所有的伤痛
别隐藏即使它们让你受伤难过,
And hey if your wings are broken,
而如果你已伤痕累累 摇摇欲落,
Please take mine so yours can open too,
别忘了还有我,
Cause I'm gonna stand by you,
我会一直为你守候,
Oh tears make a lot of scopes in your eyes,
泪水湿润了你的眼眸,
And hurt I know you're hurting but so am I,
伤在你身但疼在我心口,
And love if your wings are broken,
勇敢去爱吧 如果你已伤痕累累,
Borrow mine so yours can open too,
就用我的翅膀让你继续飞,
Cause I'm gonna stand by you,
请记得我会一直陪在你身边 守在你周围,
Even if we're breaking down,
即使伤痛过往让我们濒临崩溃,
We can find a way to break through,
我们也要勇敢面对 将它们一一击溃,
Even if we can't find heaven,
即使再也找不到去天堂的路,
I'll walk through Hell with you,
我也愿陪你一同深入地狱 义无反顾,
Love you're not alone cause,
勇敢去爱吧 你一定不会孤独,
I'm gonna stand by you,
因为我会一直在你身旁 为你守护。

评论
热度(9)
© 空条26度刚刚好 | Powered by LOFTER